گزارش کاراموزی در شركت مترآب
نوشته شده توسط : زپو

 گزارش کاراموزی در شركت مترآب


آشنايي با مكان كارآموزي

 

شركت مترآب به بررسي طرح‌هاي توجيهي كارخانه‌هاي  كه به  نوعي با آب در ارتباطند پرداخته مانند طرح توجيهي آبرساني به قشم يا طرح توجيهي ساختن كارخانجاتي مانند توليد پكيج، آبگرمكن و كولر آبي انجام دادن مميزي براي دادن انشعابات و طراحي ادوات فني براي كارخانه‌ها پرداخته كه كارها در اين شركت بصورت پروژه‌اي مي‌باشد و بعد از اتمام پروژه ديگري در دست گرفته خواهد شد اين شركت براي گرفتن تسهيلات از بانك‌ها با توجه به كار كردن روي طرح‌هاي توجيهي براي سرمايه‌گذاران تلاش مي‌كند و بدين ترتيب سعي در افزايش توليدات و پيشرفت‌هاي صنعتي كشور دارد.

تحليل اقتصادي

در اين فصل مبالغ ارزيابي تأسيسات موجود ، سرمايه‌گذاريهاي جديد، سرمايه‌گذاريهاي جايگزيني، هزينه‌هاي نگهداري و تعميرات، درآمدهاي سرمايه‌ائي و درآمدهاي جاري به همراه عوامل مؤثر شامل جمعيت، نوع و ميزان مصرف، ميزان توليد، زمان، تورم، كارمزد بانكي و . . .  مورد مطالعه قرار مي‌گيرد.

1- زمان

بلحاظ ضرورت تعيين وضعيت تأمين آب شهر قشم از جانب كارفرماي محترم خواسته شده است كه يك گزارش تحليلي تا سال 1384 بصورت مجزا تهيه گردد. لذا دوره اين بررسي از سال 1378 الي 1384 خواهد بود.

2- هدف

با توجه به شرايط موجود براي جمعيت شهر قشم و شهرك‌هاي جديد ايجاد شده و يا در دست ساختمان بطوريكه در فصلهاي گذشته اشاره گرديد تنها منابع توليد آب شيرين تا سال 1383 دستگاههاي آب شيرين‌كن هستند و پس از آن از طريق انتقال آب از سرزمين اصلي با اطمينان بيشتر نياز مصرف‌كنندگان آب در شهر قشم تأمين خواهد شد.

در حال حاضر توليد در حد 2000 متر مكعب در روز است و با تعميرات اساسي و نگهداري مناسب از دستگاههاي آب شيرين كن انتظار مي‌رود كه توليد تا سقف 5500 متر مكعب در روز برسد. وضعيت موجود شبكه توزيع حاكي از آن است كه اولاً حدود 2200 انشعاب را تحت پوشش دارد و ثانياً بعلت نقص فني در بعضي از لوله‌ها، خصوصاً انشعبات، تلف آب در آن زياد است. از طرف ديگر شبكه بصورت مداوم مورد بهره‌برداري قرار نمي‌گيرد و مدت بهره‌برداري كمتر از 8 ساعت در هفته است. 


خرید و دانلود  گزارش کاراموزی در شركت مترآب






:: برچسب‌ها: رایگان , دنلود , مقاله , تحقیق , ورد , کاراموزی , word , گزارش کاراموزی در شركت مترآب , مقاله در مورد گزارش کاراموزی در شركت مترآب , مقاله در مورد کاراموزی در شركت مترآب , گستردگي وجد راههاي ارتباطي استاني ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: